Recents in Beach

Pengakuan mengejutkan dari gadis yang dilarikan dan dijadikan hamba seks oleh Ghadafi

Loading...
Loading...
TRIPOLI - Terkuaknya bilik khas seks milik bekas Pemimpin Libya Moammar Khadafi tentunya amat mengejutkan.



 Melalui dokumentari yang dikeluarkan oleh BBC , terungkap bagaimana Khadafi menyebar ketakutan di kalangan perempuan.

 Seorang guru di Tripoli, mengaku bahawa gadis-gadis berusia daripada 14 tahun dibawa oleh pengawal Khadafi untuk dijadikan budak seks.

Mereka dipilih kerana Gaddafi mahukan mereka. Oleh BBC disebutkan berdasarkan keterangan seorang saksi, Khadafi mencari mangsanya melalui kunjungan ke sekolah ataupun universiti.

Seorang ibu yang anak perempuannya merupakan mahasiswa mengisahkan bagaimana persekitaran rumahnya ketakutan setiap pengumuman bahawa Gaddafi akan datang berkunjung.

 "Setiap gadis yang dia mahu akan dikumpulkan dan pada akhirnya dihantar kepadanya (Gaddafi). Seorang boleh saja hilang dan tidak pernah diketemukan, sementara yang lain juga didapati tiga bulan kemudian dalam keadaan mengenaskan dan dibiarkan untuk tewas, "ujarnya kepada BBC , seperti dikutip Daily Mail, Rabu (29/1/2014).

Hingga sampai saat ini, rakyat Libya takut untuk bercakap mengenai sikap nyeleneh dari Gaddafi. Mereka bimbang ada bekas kaki pukul Khadafi yang mengambil tindakan.

bilik dimana Ghadafi memperkosa gadis-gadis bawah umor

Tetapi ada seorang perempuan yang berani bercakap mengenai tindakan Gaddafi terhadap kaum perempuan.

Perempuan yang tidak diketahui namanya tersebut, diambil dari keluarganya ketika berusia 15 tahun. Selama tujuh tahun kemudian, dirinya dijadikan budak seks oleh Gaddafi.

 Awalnya, perempuan dipilih menjadi gadis kecil yang menyerahkan karangan bunga kepada Khadafi ketika-pemimpin yang tewas dibunuh warga itu-melawat kampung halamannya di Sirte.

Khadafi kemudian menandakan sementara perempuan itu berfikir sudah menyenangkannya. Keesokan harinya, tiga perempuan berpakaian tentera tiba ke rumah perempuan itu dan berkata kepada ibu bapanya bahawa Gaddafi memerlukannya untuk membawakan bunga.

Tetapi perempuan tersebut dilarikan ke bilik seks Khadafi, tiba di lokasi tersebut memerintahkan kepada pasukannya untuk mempersiapkan korban.

Selama tujuh tahun, perempuan itu dirogol berulang kali. Namun dirinya berjaya melarikan diri ketika sebuah pintu tidak sengaja tak dikunci oleh pengawal Gaddafi.

Perempuan tersebut mengaku Khadafi kerap menyiksanya dengan kasar kerana sudah dpengaruhi  kokain dan minuman, bahkan viagra.

"Saya tidak pernah lupa pertama kali saat itu (Gaddafi melakukan rogol). Dia telah mengotori tubuh saya dan melukai jiwa saya dengan pisau dan luka itu tidak akan pernah sembuh, "ucap perempuan tersebut. dokumentari dari BBC ini memerlukan masa lama untuk diberikan akses mengenai Gaddafi di Libya.

Kerajaan tempatan sengaja menutup bilik seks tersebut, kerana tidak mahu malu di hadapan dunia antarabangsa.

Post a Comment

1 Comments

  1. sila buang artikel ni sebab tu semua agenda yahudi dan amerika untuk halalkan tujuan diaorang serang afghanistan dan iraq.

    ReplyDelete