Recents in Beach

Wanita Ini Jadi Lebih Cantik Hanya Kerana Air Putih, Lihat Perbezaannya!

Loading...
Loading...
Setiap wanita pasti berkeinginan untuk menjadi lebih cantik. Adalah seorang wanita bernama Sarah Smith yang sudah bertahun - tahun lamanya menderita penyakit gangguan pencernaan. 

Sarah juga mempunyai sakit kepala yang cukup parah. Menurut nasihat dari doktor pakar yang ia datangi, Sarah harus lebih banyak meminum air putih. 

Oleh kerana keinginannya untuk sembuh sangat kuat, akhirnya Sarah bertekad untuk minum 3 liter air setiap harinya dan ia mula mendokumentasikan percubaannya ini. Hasilnya, sila lihat gambar diatas.
Sarah pada awalnya hanya minum satu liter air per harinya dan akhirnya dengan tekadnya ia boleh minum 3 liter air per harinya. Sarah menyedari bahawa wajahnya tidak kelihatan seperti sarah pada umurnya, namun kelihatan 10 tahun lebih tua dari umurnya. Pada wajahnya banyak tompok merah, terdapat bayangan hitam, dan bibirnya pun kusut dan kering.
Dengan minum air, ternyata memberi manfaat yang banyak bagi Sarah. Beberapa diantaranya adalah melancarkan pencernaan, membuang racun yang terdapat dalam tubuh, membantu membawa pemakanan kedalam sel, membuat tubuh menjadi lebih segar, mengurangkan sakit kepala, dan menjaga agar otot tetap basah.
Berikut ini adalah hasil percubaan yang dilakukan oleh sarah.
Minggu Pertama - Saluran Pencernaan Lancar
Selepas Sarah berjaya minum 3 liter air setiap harinya selama 7 hari, Sarah mula merasakan bahawa saluran penghadaman menjadi lebih baik. Perunding Sarah memberikan nasihat kepada sarah untuk minum satu teko air pada pagi, siang, dan malam hari. Air putih akan membantu buah pinggang untuk menapis sisa makanan dalam darah sebelum menjadi air kencing.
Minggu Kedua - Bercak Merah Hilang dan Berat Badan Turun
Setalah 14 hari sarah minum 3 liter air setiap harinya, tompok merah yang ada pada wajahnya mulai pudar dan hilang. Begitupun dengan bayangan hitam pada wajahnya. Sarah juga mengaju pada minggu kedua ini berat badannya turun serta sakit kepala yang biasa ia derita sudah hilang.
Minggu Ketiga - Lingkar Pinggang Mengecil
Setelah sampai minggu ketiga, Sarah menjadi sangat bugar, fresh, dan tidak mudah lapar. Lingkar pinggang Sarah pun mula mengecil.
Minggu Keempat - Semakin Sihat
Sarah akhirnya mulai terbiasa dengan minum 3 liter air setiap harinya dan membuat hidupnya semakin sihat. Sarah menjadi lebih cantik, mempunyai berat badan yang ideal, lingkar pinggar yang kecil, tidak mudah lapar, dsb.

Post a Comment

0 Comments