Recents in Beach

Salman Khan Habis Jutaan Ringgit Demi Perkahwinan Adik Perempuannya.Jom Kenali Adik Bongsu Salman

Loading...
Loading...
Hadiah perkahwinan berbentuk sebuah kereta mewah? Untungnya adik kepada aktor terkenal Bollywood iaitu Salman Khan.

Mana tidaknya, perkahwinan Arpita Khan yang berlangsung pada 18 November lalu di Istana Royal Falaknuma dilihat cukup meriah dengan modal yang besar, malah sebagai tanda sayang kepada Arpita Salman telah menghadiahkan kakaknya sebuah kereta mewah jenama Rolls Royce!





Kereta berwarna putih itu dianggarkan sekitar hampir RM1.4 juta dan dihadiahkan khas buat Arpita yang selamat diijabkabulkan dengan jejaka pilihannya.
Bukan itu sahaja, Salman turut menghadiahkan sebuah pangsapuri mewah yang bakal didiami adiknya bersama suami tercinta sebelum berlangsungnya perkahwinan mereka lagi.

                                               salah satu buahtangan untuk tetamu dari pihak pengantin
Lebih manis selepas perkahwinan Arpita dan suami, mereka bakal berbulan madu di sebuah lokasi yang masih dirashiakan yang turut dirancang sendiri oleh Salman khas buat mereka berdua.
Perkahwinan Arpita masih belum berakhir kerana dikhabarkan pada 21 November ini Salman telah menganjurkan sebuah majlis khas yang bakal dihadiri ribuan jemputan yang terdiri daripada golongan ternama dan terkenal di India.
Malah sebelum ini, majlis perkahwinan Arpita mendapat perhatian umum selepas kemunculan Shahrukh Khan yang dianggap musuh ketat kepada Salman Khan sejak dahulu lagi.

Ketika DitanyaAdakah SRK Akan Hadiri Pernikahan Adik Salman Khan, Shahrukh Khan menjawab: Insya Allah

kedatangan SRK walau tanpa diundang,seabnya Salman sememangnya rapat sejak adik Salman masih kecil

Namun baru-baru ini mereka dilihat kembali akrab dan cuba melupakan kisah-kisah silam yang berlaku antara mereka.
Salah satu keistimewaan yang ada di dalam kehidupanSalman Khan adalah keluarganya yang bertolak ansur. 

Ayahnya memiliki dua orang isteri, Salma dan Helen dan juga satu orang anak angkat, Arpita Khan.
                                 Salman sangat menyayangi adiknya Aprita
Kisah mennyedihkan Arpita bermula saat ia masih bayi. Ditinggalkan oleh orang tuanya di trotoar, tangisannya didengar oleh Salim Khan.
Salim membawa bayi mungil itu ke rumah dan menjadikannya anak angkat. Dan di sinilah beberapa rumor beredar soal si kecil Arpita.
Ada yang menyebutkan bahwa Arpita diadopsi oleh Salma, istri pertama Salim. Ada juga yang menyebutkan bahwa yang mengambil Arpita dari jalan adalah Helen, isteri kedua Salim.
Siapapun yang sudah mengambil Arpita, yang jelas ia sudah menyelamatkan nyawa seorang bayi. Ibu kandung Arpita sendiri dikabarkan meninggal setelah melahirkannya.
Meski sudah memiliki anak perempuan, tapi kehadiran Arpita sebagai bungsu dari keluarga Salman membuat seluruh keluarga bahagia. Tidak ada yang menganggap Arpita sebagai orang lain, bahkan dia adalah kesayangan semua orang.
Menurut kartu keluarga, nama Arpita Khan berada di bawah Salman Khan. Jadi ia diakui sebagai anak Salma, isteri pertama Salim Khan yang juga adalah ibu kandung Salman.
Rasa sayang Salman kepada Arpita pun sudah tak perlu diragukan lagi. Hampir semua keinginan Arpita selalu berusaha diwujudkan olehSalman, termasuk impiannya untuk menjadi seorang ratu sehari di dihari pernikahannya.
Sayangnya, meski memiliki seorang ayah seorang penulis naskah dan produser ternama. Serta memiliki kakak seorang abang kelas dunia.Arpita sama sekali tidak mau mengikuti jejak mereka di dunia hiburan.
Ia malah memilih untuk sekolah di London College of Fashion. Arpitamengambil jurusan manajemen dan management, dan setelah lulus ia bekerja di sebuah perusahaan desain interior.
Status Arpita yang merupakan anak adopsi juga tidak membuat calon suaminya mundur. Menjalin cinta sejak tiga tahun yang lalu, Aayush Sharma menerima kondisi Arpita apa adanya.
Padahal Aayush adalah anak seorang pengusaha kaya raya di Delhi. Ia juga merupakan cucu dari seorang mantan menteri di India. Namun hatinya yakin, menikahi anak adopsi Salim Khan.
Kini, semua orang merasa sangat iri kepada Arpita. Bagaimana tidak, ia tak sekedar memiliki keluarga yang sangat menyayanginya, tapi juga punya abang yang rela melakukan apa saja untuknya.






ternyata Salman memang seorang abang yang penyayang dan bertanggung jawab

Post a Comment

0 Comments