Recents in Beach

2 Remaja Didenda Gigit Itik Yang Dicurinya Sambil Berlutut

Loading...
Loading...
Dua remaja ditangkap mencuri itik di sebuah kampung Guangxi menerima hukuman diserahkan oleh penduduk setempat, yang memaksa kanak-kanak lelaki untuk berlutut ke bawah dengan itik dalam mulut mereka untuk bertaubat bagi jenayah mereka.

Setelah menemui apa yang pencuri telah dilakukan, sekumpulan penduduk kampung memilih untuk tidak memanggil polis, tetapi untuk menghukum kanak-kanak lelaki itu sendiri, melaporkan Shanghaiist melalui Kemudahan Wang bersih.

Pertama, mereka memaksa remaja, kedua-dua berusia sekitar 14 tahun, untuk meminta maaf secara terbuka oleh melutut di atas jalan raya dengan itik menjuntai dari mulut mereka.


Satu kampung kelihatan marah dengan diikat kaki dua itik bagi setiap kanak-kanak lelaki dan mereka digantung di leher mereka. Dalam paparan , kedua-dua remaja yang dijalankan tiga itik manakala melutut di jalan raya.

Gambar penduduk kampung mengedarkan borang di zaman pertengahan dan bukan hukuman diedarkan pada media sosial China, dengan pengguna yang berbeza-beza menyatakan pandangan mengenai kes itu. Banyak netizens bersetuju bahawa hukuman yang perlu telah dilaksanakan melalui prosedur undang-undang.

Lain-lain mengatakan bahawa sementara ia adalah menyalahi undang-undang bagi penduduk untuk menjalankan hukuman fizikal, ia akan menjadi contoh untuk orang lain di kampung.

Polis di China, bagaimanapun mengingatkan orang ramai bahawa sesiapa yang ditangkap melakukan jenayah hendaklah dihantar kepada pihak berkuasa, dan tidak ada orang lain mempunyai kuasa undang-undang untuk menghukum orang yang disyaki secara fizikal.

Post a Comment

0 Comments