Recents in Beach

Pihak Istana Siarkan Foto Terbaru Putera Goerge Sempena Hari Krismas

Loading...
Loading...
Prince George of Cambridge menjadi tumpuan dalam tiga gambar  terbaru yang dikeluarkan oleh keluarga diraja British menjelang Krismas.



Sicomel yang berusia17-bulan, yang kali terakhirnya secara rasmi mengambil gambar beberapa langkahan pertamanya sekitar masa hari jadi pertamanya pada Julai, lalu

Foto George telah diambil oleh seorang anggota Duchess of Cambridge, Kate Middleton  dan kakitangan rumah Prince William di halaman Kensington Palace - London kediaman trio diraja itu.

Gambar-gambar yang telah ditangkap pada akhir November, adalah set pertama untuk menampilkan George dengan gaya tersendiri.



Anak kepada pewaris takhta diraja England, Putera William dan Kate Middleton itu kini berusia 17 bulan dan gambar diambil di sebuah taman Istana Kensington dimana keluarga itu mempunyai sebuah pangsapuri.

George kelihatan segak memakai pakaian “jumper” dengan sulaman imej anggota tentera yang sedang mengawal Istana Buckingham milik nendanya Queen Elizabeth II.

Pasangan diraja itu sememangnya amat menjaga privasi putera sulung mereka itu dan memohon pihak media membenarkan George membesar tanpa sebarang gangguan.




Untuk photoshoot beliau, William dan Kate anak menggayakan pakaian hitam, putih dalam tema tentera laut.

Ketiga-tiga foto Putera Goerge dilihat memakai kasut hitam , seluar pendek hitam, sarung kaki tinggi dan Cath Kidston pelompat tentera laut V berleher lebih atas putih oleh pereka British Polarn O. Pyret.

Putera William bermain bersama sejumlah jurnalis di halaman Kensington Palace saat merayakan ulang tahun kedua, pada 12 Jun1984.



Putera Goerge  mempunyai persamaan yang ketara dengan bapanya William

Peminat Royal, yang kecewa kerana George tidak dapat menemani ibu bapanya dalam perjalanan baru-baru ini ke Amerika , akan teruja untuk melihat gambar-gambar terbaru yang gembira  sempena sabutan hari Krismas yang bakal menjelang tidak lama lagi

Meskipun gambar George sering diambil sewaktu majlis-majlis rasmi, peguam pihak Istana telah menghantar surat amaran kepada seorang jurugambar kerana merakamkan gambar kanak-kanak itu dengan pengasuhnya di sebuah taman di London Oktober lalu.

George bakal mendapat adik perempuan tahun depan setelah ibunya, Kate mengandung dan dijangka bersalin pada April nanti.


Prince George has taken after his father Prince William (left), pictured in 1983



Duchess Kate has passed on her round button nose and bright eyes to Prince George

Meskipun mengadu mengalami alahan mengandung yang teruk, Kate tetap mengiringi William dalam kunjungan rasmi mereka ke New York minggu ini.

Baju sejuk dipakai Putera George habis dijual


LONDON – Sehelai baju sejuk kanak-kanak keluaran sebuah syarikat di sini habis dijual dalam tempoh beberapa hari selepas pakaian tersebut dilihat dipakai pewaris ketiga takhta diraja Britain, Putera George dalam satu sesi fotografi rasmi baru-baru ini.
Putera George yang berusia 17 bulan merupakan anak kepada pewaris kedua takhta diraja Britain, Putera William dan isterinya, Kate Middleton.
Dalam satu sesi fotografi rasmi sempena Krismas, Putera George dilihat memakai baju sejuk yang dikeluarkan oleh syarikat Cath Kidston.
Syarikat itu dalam satu kenyataan di laman Twitter berkata, mereka tidak tahu Putera George akan memakai baju sejuk tersebut dan mereka berasa sangat teruja.
“Baju ini telah habis dijual tidak lama selepas gambar Putera George itu tersebar.
“Kami akan berbincang dengan pasukan kami untuk mengeluarkan baju sejuk itu lagi dan akan memaklumkan perkembangan terbaharu tidak lama lagi,” katanya


Post a Comment

0 Comments