Recents in Beach

Sosek Sosek Tersebar.....Benarkah Punca Sebenar Penceraian Nurul Izah Akan Meletop Tidak Lama Lagi?

Loading...
Loading...
Bagi penggemar segmen hiburan tempatan yang menonton siaran Astro, sudah pasti setiap Selasa jam 9.30 malam di saluran 104 Astro Ria dan saluran 135 Astro Maya HD akan menyaksikan kisah kisah MeleTOP dunia artis artis tanahair....




Dalam kancah politik tanahair ada juga dikalangan mereka yang dianggap sebagai media's attention selalu mendapat tempat dalam ruangan ruangan pemberitaan tak kiralah samada media cetak, media elektronik dan media laman sosial. Boleh juga dianggap kategori MeleTOP!

Nama Nurul Izzah bukanlah asing dipersada media.... Sejak tahun 1998 sewaktu ayahnya dipenjarakan nama Nurul Izzah ketika itu berusia 18 tahun sudah mula mengikat minat pihak media. 

Keterampilannya dengan berbekal nama Binti Anwar Ibrahim dilihat akan membawa aura seorang Puteri Reformasi. 

Mujurlah pada waktu itu Tun Dr Mahathir selaku Perdana Menteri 'lebih pantas' menubuhkan Puteri UMNO untuk over shadow kelibat anak Anwar daripada menarik golongan muda menyokong Keadilan.


Namun begitu,populariti Nurul Izzah memuncak setelah menjadi salah seorang Giant Killer sewaktu PRU 13 tahun 2008. Tatkala negara kita menyaksikan Tsunami PRU 2008, anak sulung Anwar ini turut sama menjadi penyumbang kepada kejayaan Pakatan Pembangkang yang berjaya mengumpulkan seramai 91 Ahli Parlimen. Izzah menang di Parlimen Lembah Pantai menewaskan Datuk Seri Shahrizat Jalil.

Demikianlah serba ringkas mengenai zaman silam Nurul Izzah. 

Terkini, ibu kepada dua orang anak ini kembali membujang setelah rumahtangga yang dibina sejak tahun 2003 roboh dengan lafaz talak yang telah dijatuhkan oleh suaminya Raja Ahmad Shahrir pada awal tahun ini....

Sejak malam tadi sudah mula tersebar bisik bisik, soksek soksek kununnya dalam tempoh terdekat ini akan ada BOM nak MeleTOP!

Kununnya akan dibongkarkan kisah sebenar punca perceraian Nurul Izzah dengan bekas suaminya!

Ingin tahu kisah selanjutnya?
SUMBER ASAL KLIK SINI

Post a Comment

0 Comments