Recents in Beach

Di Kata Gemuk Macam Ikan Buntal,Akan Meroyankah Nanti Che Ta?

Loading...
Loading...
Majlis aqiqah Aaisyah Dhia Rana puteri sulung kepada pasangan  Rozita Che Wan dan Zain Saidin yang berlangsung semalam telah berjalan dengan lancar malah majlis tersebut mendapat perhatian dari pelbagai pihak kerana kelahiran anak selebriti tersebut sentiasa dinantikan.


Che Ta Nampak Sangat "Berisi" Di Majlis Aqiqah Aaisyah Dhia Rana  

Lebih-lebih lagi sebelum ini telah menjadi viral kerana bayi tersebut tersangat comel seperti ibunya sendiri Rozita Che Wan.





Namun ada pula yang tidak kena di sebalik majlis aqiqah Aaisyah Dhia Rana yang berlangsung semalam kerana ada sesetangah peminat yang mempertikai yang Rozita Che Wan kelihatan gemuk di majlis tersebut.




Kesiaan.... kalau dah jadi artis dari hujung rambut hingga hujung kaki ditilik peminatnya. 
Rozita Che Wan yang sentiasa hot pun di kritik, ada sahaja yang tidak kena. Tidak kurang juga yang mengkritik Rozita Che Wan kelihatan gemuk di majlis tersebut.
Bagi pendapat saya pula, mungkin posisi atau cara gambar tersebut dirakam yang menampakkan Rozita Che Wan sedikit berisi. 

Aaisyah Di London Like A Bawse!

Tetapi  baru-baru ini penulis lihat okay je Rozita Che Wan ni masa bercuti ke Kota London, tak de la gemuk pun. Tetapi berisi pun tetap cantik menawan gitu! 

Menurut Che Ta, ini  merupakan hari pertama Aaisyah di London tapi sayangnya si cilik comel itu cuma tidur seharian dalam stroller.
 Tunggulah kalau dah pandai shopping nanti, habis pula duit Che Ta. Lol!

Bakal Ke Amsterdam & Paris Juga



Nak puaskan hati semua pihak memang tak mampu, yang penting mereka bahagia. Peminat pula hentikan lah memberikan kata-kata negatif untuk mereka.

Hehehe...sabar je la Che Ta...

Post a Comment

0 Comments