Recents in Beach

SELEPAS BEBERAPA JAM.....SIAPA KATA RAMLI MS KAHWIN LAIN?

Loading...
Loading...
Ini perkembangan terbaru yang kami terima!


Selepas beberapa jam pengakuan Alyah mengenai suaminya Ramli MS kahwin lain pada Berita Harian, tiba-tiba Alyah menafikan pula berita tersebut.



Dakwa penyanyi itu, dia post gambar tersebut kerana sudah tidak mampu mengawal emosinya.

"Saya post pic tadi kerana saya sudah tak mampu mengawal emosi. Perempuan dalam pic Tu dari saya berkawan sampai saya dah berkahwin sering menganggu hubungan saya.

"Yang saya ucapkan pada sesiapa yang menghubungi saya untuk di temu bual adalah. Tahniah kepada perempuan tersebut kerana berjaya menghancurkan rumahtangga saya.

saya tak pernah keluarkan kenyataan suami saya kawin dengan perempuan Tu.



Namun lain pula jika sebelum ini ketika dihubungi akhbar Harian Metro,antara kenyataan diberi Alyah:

Alyah ketika dihubungi Harian Metro turut mengucapkan tahniah kepada wanita yang dikenali dengan nama Siti Hafilah Che Kar kerana berjaya mengahwini suaminya.

Alyah berkata, dia menjumpai gambar itu di dalam telefon bimbit lama milik Ramli namun tidak pasti bila mereka berkahwin.

Huurrmm....sekadar mencari publisiti ke?


Post a Comment

0 Comments