Recents in Beach

Semakin Misteri:Foto 'Gadis Misteri' Nahas Helikopter Minum Dengan JJ & Cliff Pula Tersebar !

Loading...
Loading...

Nampaknya isu wanita Kyrgyzstan bernama Aidana Baizieva, yang ditemui mati bersama enam lagi mangsa nahas helikopter di Semenyih Sabtu lalu semakin misteri. 


Ramai pihak kini tertanya-tanya siapakah wanita terbabit dan kenapa dia berada dalam helikopter berkenaan.  Persoalan yang bermain ialah dari mana munculnya wanita terbabit.

Sebelum ini, ADUN Bukit Ibam Dato' Wan Kadri Wan Mahussin dipercayai salah seorang penumpang helikopter tersebut. Namun beliau dipercayai turun lebih awal dan tidak meneruskan perjalanan ke Subang. Apakah beliau kenal wanita misteri itu?. Semua ini menjadi persoalan di laman sembang sosial facebook sekarang. 


Malah, wajah wanita tersebut juga kini menjadi viral. Terkini, satu lagi gambar didedahkan di mana wanita berkenaan sedang makan di sebuah restoran bersama Allahyarham Tan Sri Jamaluddin Jarjis dan Kapten Cliff Fournier iaitu juruterbang yang turut maut dalam kemalangan itu baru-baru ini.

Tidak diketahui di mana lokasi rakaman gambar ini diambil, namun ia sudah pasti menambahkan lagi kontroversi kepada misteri ini. Siapakah wanita tersebut?. #sumber

Post a Comment

0 Comments