Recents in Beach

Siapakah Artis Ho-mos3ksual Yang Bersembunyi Di Sebalik Layar Bollywood?

Loading...
Loading...
Isu LGBT (lesbian, homoseksual, biseksual dan transgender) sehingga kini menjadi satu larangan untuk dibicarakan dalam dunia perfileman Bollywood. 
Seolah-olah tiada seorang pun selebriti dalam industri hiburan di India yang memiliki orientasi seksual berbeza dari kebanyakan orang lain.


Aktres senior di India, Kirron Kher baru-baru ini tampil menyatakan sebenarnya ramai lelaki homoseksual yang bersembunyi kerana takut identiti sebenar mereka diketahui umum di India.
“Di Bollywood ramai lelaki homoseksual yang bersembunyi di balik layar dan berpura-pura bahawa mereka adalah lelaki normal. Ia mengambil masa yang lama untuk masyarakat untuk terbuka mengenai isu ini. Perubahan perlu bermula dalam indsutri hiburan terlebih dahulu,” jelas Kirron Kher.
Sehingga saat ini, belum ada seorang daripada barisan selebriti di India yang tampil mengaku seksual orientasi sebenar mereka. Jela Kirron, dia mendukung sepenuhnya mereka yang bergelar LGBT kerana mereka juga memiliki hak untuk hidup sama seperti manusia lain.
Namun sehingga kini tidak seorang pun aktor dan aktres berani untuk berbuat demikian walaupun pelbagai khabar angin yang tersebar mengenai seksual orientasi mereka.

Post a Comment

0 Comments